середа, 1 листопада 2017 р.

Рефлексія. Модуль 3

Пов’язане зображенняПісля опрацювання матеріалів посібника 3-го модуля я з’ясувала, яким чином можна ефективно використовувати навчальні дослідження, ознайомився з призначенням ключових, основних та змістових запитань проекту та навчився ставити навчальні цілі які визначають конкретні завдання.
У будь якого проекту, обов’язково повинна бути мета, а у навчального проекту мета – це навчальні цілі, які ставить викладач як координатор проекту і вони мають:
визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання;
наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів;
бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж виконання всього проекту;
спиратися на вимоги державних освітніх стандартів;
формувати навички потрібні для життя у 21 столітті.
Досягнення вищезазначених навчальних цілей можливе лише за умови вдалого формування ключового, тематичних та змістових запитань проекту. Саме від запитань залежить чи отримають учні ґрунтовні знання з важливої ключової теми предмету.
Я визначилась з темою проекту, обрала ключове запичання, яке ухвалив мій куратор тренінгу. Тому надалі працюю над планом вивчення теми. Розробляю основні завдання проекту, продумала варіанти розподілу роботи мід групами у проекті. починаю працювати над презентацією вчителя

Немає коментарів:

Дописати коментар